Kementerian Tenaga, Sains, Teknologi, Alam Sekitar & Perubahan Iklim    
 
Maklum Balas Baharu   Maklum Balas Baharu Semak Maklum Balas   Semak Maklum Balas Log Masuk Pelanggan   Log Masuk Pelanggan
  Daftar Baharu
Laman Utama| FAQ| Peta Laman| Pegawai Daftar Masuk   Saya ingin menggunakan English | B.Malaysia    
Mengenai Kami

MESTECC sentiasa meningkatkan usaha dalam penyampaian perkhidmatan awam bagi pengurusan aduan orang awam dengan lebih cekap dan efisien melalui penggunaan Sistem Pengurusan Aduan Awam (SISPAA) selaras dengan perkembangan teknologi ICT pada masa kini. Melalui penggunaan sistem ini, ia membolehkan MESTECC menangani pertanyaan pelanggan dan menguruskan aduan yang berkaitan dengan perkhidmatan yang diberi di peringkat Kementerian, Jabatan dan Agensi di bawah MESTECC secara lebih efektif dan cekap.

Skop Aduan dan Pertanyaan MESTECC merangkumi:

  • Laporan Kaji Cuaca
  • Mengurus dan Menyelaras Dana R &D&C
  • Pendidikan Sains Angkasa
  • Perkhidmatan Bekalan Elektrik oleh pihak utiliti
  • Perlesenan Elektrik dan Gas
  • Skim Pemeteran Tenaga Bersih (NEM)
  • Pemohon Tarif Galakan (FiT)
  • Pengurusan Bahan / Buangan Berbahaya
  • Isu Alam Sekitar

dan lain-lain pertanyaan dan aduan yang melibatkan perkhidmatan daripada MESTECC.

Penafian | Privasi & Polisi
Hak Cipta 2014 Biro Pengaduan Awam
Recommended 1024 x 768. Internet Explorer 9 and above, Mozilla Firefox, Google Chrome.
Muat Turun Adobe Reader